کد خبر 239213
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

اکران فیلم‌های جشنوارۀ فجر در ۳ سینمای لرستان

اکران فیلم‌های جشنوارۀ فجر در ۳ سینمای لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنوارۀ فیلم فجر در سه سینمای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ اعظم روانشاد، با اشاره به اکران چهل‌ودومین جشنوارۀ فیلم فجر در لرستان اظهار داشت: فیلم‌های این جشنواره در سینما کیو و سینما استقلال خرم‌آباد و سینما فلسطین بروجرد اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه 16 فیلم جشنوارۀ بین‌المللی فیلم فجر در لرستان روی پردۀ اکران می‌رود، افزود: نمایش این فیلم‌ها از 16 بهمن‌ماه در سینماهای این استان آغاز شده‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: فیلم‌های جشنوارۀ فیلم فجر در سه سالن و دو سانس در ساعت‌های 18 و 20:30 به‌مدت یک هفته ‌روی پردۀ نمایش می‌رود.

او بیان کرد: مخاطبان می‌توانند بلیت فیلم‌های جشنوارۀ فجر را با مراجعه به وبگاه‌های فروش بلیت آی‌تیک، ایران‌تیک، سینماتیکت، و گیشه هفت تهیه کنند.

روانشاد گفت: فیلم‌های ظاهر به کارگردانی حسین عامری، آپاراتچی به کارگردانی قربان‌علی طاهرفر، شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور، دروغ های زیبا به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم و بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سینماهای لرستان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ابراز کرد: شه‌سوار به کارگردانی حسین نمازی، آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، رؤیاشهر، به کارگردانی محسن عنایتی و شمشیر و اندوه به کارگردانی عماد رحمانی از دیگر فیلم‌های جشنوارۀ فیلم فجر در این استان است.

روانشاد اظهار داشت: تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری، باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز، پرویزخان به کارگردانی علی‌ثقفی، آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، نوروز به کارگردانی سهیل موفق، نبودنت  به کارگردانی کاوه سجادی حسینی در سه سینمای لرستان اکران می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha