کد خبر 238873
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

پنجمین روز جشنواره فجر را «آپاراتچی» آغاز می‌کند

پنجمین روز جشنواره فجر را «آپاراتچی» آغاز می‌کند

پنجمین روز جشنواره چهل و دوم فیلم فجر را «آپاراتچی» آغاز و «رویاشهر» به پایان می‌رساند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، پنجمین روز چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با «آپاراتچی»، «مجنون»، «بهشت تبهکاران» و «انیمیشن رویا شهر» آغاز خواهد شد. 

«آپاراتچی» 

«آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، تورج الوند، فاطمه مسعودی، امید روحانی، رضا ناجی به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان آمده است: جلیل فردی علشق فیلمسازی است  که در راه ساخت فیلمش با مشکلاتی مواجه میشود.

«مجنون»
 
فیلم سینمایی «مجنون» به کارگردانی مهدی شاه محمدی و تهیه کنندگی عباس نادران ساخته شده است. بازیگران این فیلم سجاد بابایی، حسام منظور، بهزاد خلج، شبنم قربانی هستند.
در خلاصه داستان آمده است، این فیلم  برشی از حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.

«بهشت تبهکاران»

 «بهشت تبهکاران» که در سومین سانس پنجمین روز جشنواره به نمایش در می آید با کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی و علی قائم مقامی تولید شده است.
بازیگران این فیلم امیر حسین آرمان، پژمان بازغی، سحر جعفری جوزانی، لادن مستوفی، هومن برق‌نورد و حسام منظور هستند. در خلاصه داستان آمده است: حسن جعفری کارمند شرکت نفت آبادان به تهران می آید و ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود.

«رویاشهر»

 انیمشین رویا شهر به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی  مصطفی حسن آبادی ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha