کد خبر 238092
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

تمهیدات ترافیکی جشنواره فجر در پایتخت اجرا می‌شود

تمهیدات ترافیکی جشنواره فجر در پایتخت اجرا می‌شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سیدکمال سادات عصر سه‌شنبه در جلسه‌ای با اشاره به آغاز چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت برگزاری جشنواره فیلم بایستی با هوشیاری کامل و همکاری همه دستگاه‌های خدمت رسان، تمهیدات لازم اتخاذ و اجرا شود.

وی ادامه داد: با توجه به اکران فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به مدت ۱۱ روز در نقاط مختلف تهران، تمامی تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی در این نقاط اتخاذ شده و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی اجرایی می‌شود.

در ادامه این جلسه مسایل ترافیکی و نحوه استفاده از مترو، اتوبوس و جانمایی فضاهای پارک خودرو شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از جشنواره، ساماندهی مکان‌های اجرای فیلم‌های فجر، استقرار اورژانس و آتش نشانی و سایر دستگاه‌های خدمت رسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران همچنین با تشریح ابعاد انتظامی، امنیتی و ترافیکی مراسم اختتامیه اجلاسیه کنگره ملی یادواره ۲۴ هزار شهید پایتخت که در نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، در راستای اجرا شدن مصوبه شورای تامین استان از اجرای مصوبات این رویداد خبر داد.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha