کد خبر 237932
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

«حیات» گزارش دی ماه «ودی» را بررسی می کند؛

رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه دی

رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه دی

بیمه دی در ماه هم نامش برخلاف نام زمستانی‌ خود توانسته در گزارش دی ماه عملکردی به امیدآفرینی بهار داشته باشد؛ به طوری که این شرکت بیمه ای طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ از محل صدور حق بیمه مبلغ ۳,۶۵۶,۱۵۴ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش داشته است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، شرکت بیمه دی که افتخار ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به خانواده شهدا و جانبازان را در سابقه فعالیتش دارد، با صدور حق بیمه بیشتر و مدیریت ریسک نسبت به دوره مشابه سال گذشته، اطمینان خاطر سهامداران و بیمه گذاران را بیمه کرده است.

گزارش عملکرد ماهانه منتهی به پایان دی ماه ۱۴۰۲ بیمه دی روی سامانه کدال منتشر شد. این گزارش، شامل اعداد و ارقام جالبی برای سهامداران «ودی» است.

تراز مثبت ۶۹ درصدی؛ خبر خوش بیمه دی به سهامداران

شرکت بیمه دی طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۳,۶۵۶,۱۵۴ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش داشته است.این شرکت در دی ماه، تراز مثبت ۶۹ درصد را ثبت کرده است.

حساب و کتاب درست «ودی»

جذب پرتفوهای بزرگ به نوعی منبع درآمد این شرکت را قابل اتکا کرده و هر ساله رو به رشد است. «ودی» با سرمایه ثبت شده ۵,۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۶۰,۱۳۲,۵۸۶ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد افزایش داشته است.

این شرکت طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۷۶ درصد را ثبت کرده است.

از سوی دیگر، افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی نیز در نوع خود اتفاق قابل توجهی است که در رشته درمان به عنوان اصلی ترین منبع درآمدی حق بیمه شرکت نمود دارد.

پرداخت ۸۲,۶۴۱,۰۳۱ میلیون ریال خسارت از دل ۱۴۱,۵۶۰,۱۸۹ میلیون ریال حق بیمه تولیدی در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲ نشان می دهد تیم مدیریتی بیمه دی با شناسایی درست ریسک و توزیع پرتفوی در دیگر رشته‌های بیمه‌ای تلاش کرده تا خسارت شرکت کاهشی شود.

سهم زندگی اندوخته دار در «ودی»

در ۱۰ ماهه سال جاری پرتفوی بیمه دی از محوریت رشته درمان کنار کشیده و به سهم سایر رشته ها افزوده است که سهمی از آن در رشته بیمه زندگی اندوخته دار بازتاب دارد. بیمه شخص ثالث، حوادث سرنشین، بدنه خودرو، آتش سوزی، مسئولیت و زندگی اندوخته دار در دی ماه سهم هایی هرچند اندک به خود اختصاص داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha