کد خبر 237717
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

آخرین مصوبات مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه + فیلم

آخرین مصوبات مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه + فیلم

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از در دستور کار قرار گرفتن پیشنهاداتی مربوط به اختصاص تسهیلات به همسران شهدا و معافیت‌های مالیاتی برای رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه خبر داد.

سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، درباره مصوبات مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه گفت: امروز برنامه هفتم در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار داشت که یکی از مواد این برنامه در رابطه با ایثارگران است.

وی ادامه داد: بر اساس پیشنهادات مطروحه امروز در صحن مجلس، همسران محترم شهدا در دایره شمول برخی تسهیلات گرفتند. همچنین برخی تخفیفات و معافیت‌های مالیاتی نیز برای رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: البته این پیشنهادها مورد تصویب قرار نگرفت و با ارجاع به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای رفع ایرادات شورای محترم مواجه شد.

حسینی همچنین گفت: پس از رفع ایرادات شورای محترم نگهبان به برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق، این پیشنهادات به صحن علنی مجلس باز خواهند گشت و در صورت تصویب مجلس و تائید شورای نگهبان اجرایی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha