کد خبر 237684
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵

علیرضا رضایی در گفتگو با «حیات»:

همه ورزشکاران باید به یک چشم دیده شوند/ به‌خاطر پاداش بین قهرمانان ایران اختلاف ایجاد نکنیم + فیلم

همه ورزشکاران باید به یک چشم دیده شوند/ به‌خاطر پاداش بین قهرمانان ایران اختلاف ایجاد نکنیم + فیلم

پیشکسوت کشتی آزاد و نائب قهرمان المپیک آتن در مورد اختلاف میان ورزشکاران بابت پاداش به ملی‌پوشان فوتبال گفت: فوتبالیست‌ها عزیزان ما هستند اما همه ورزشکاران باید به یک چشم دیده شوند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حواشی اخیر پیرامون پاداش صعود به جام جهانی که به بازیکنان تیم ملی فوتبال داده شد و با اعتراض قهرمانان سایر رشته‌های ورزشی همراه بود، اظهار کرد: ورزشکاران همه مثل خواهر و برادر هستند، نباید میان آنها تبعیضی گذاشته شود و همه به یک چشم دیده شوند.

وی ادامه داد: ما کشور فقیری نبوده و کشوری ثروتمندی هستیم و اگر قرار است پاداشی برای یک موفقیت ورزشی به ورزشکاران یک رشته داده می‌شود، باید برای سایران هم این لحاظ شود.

نائب قهرمان المپیک آتن در رشته کشتی آزاد، اضافه کرد: جامعه کشتی، جامعه وزنه‌برداری، جامعه تکواندو و رشته‌های دیگر همه افتخارات زیادی برای کشور ما کسب کردند، البته فوتبالیست‌ها هم عزیزان ما هستند و برای ورزش کشور زحمت کشیدند اما همه ورزشکاران باید به یک چشم دیده شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: این کار سختی برای دولت‌مردان ما نیست که بخواهند همه را به یک چشم نگاه کنند تا هیچ ورزشکاری دچار سرخوردگی یا احساس تبعیض نشود؛ همچنین میان ورزشکاران و قهرمانان کشورمان هم اختلاف پیش نیاید.

رضایی با بیان اینکه همه برای بالا بردن پرچم ایران تلاش می‌کنند، گفت: امیدوارم با سیاست خوب بتوانیم همه این نفرات را کنار هم نگه داریم و دیگر شاهد چنین حواشی نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha