کد خبر 237561
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

آخرین خبر از طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» در مجلس

آخرین خبر از طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» در مجلس

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود پیشنهاد طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» امروز به عنوان یکی از 10 پیشنهاد ارائه شده توسط کمیسیون اجتماعی به صحن مجلس ارائه شود.

ولی اسماعیلی، نماینده مردم مغان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در پاسخ به سوالی در رابطه با طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» که قرار بود به عنوان پیشنهاد کمیسیون اجتماعی در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد گفت: با توجه به اینکه هر کمیسیون تخصصی در صحن مجلس تنها امکان ارائه 10 پیشنهاد را داشت، این پیشنهاد امروز به عنوان یکی از  این 10 انتخاب کمیسیون اجتماعی به صحن مجلس ارائه شد.

وی با اشاره به تعدد موضوعات در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: طرح «تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران» که امروز به عنوان پیشنهاد مطرح شد از میان 200 پیشنهاد دیگر انتخاب شده که این نشان از اهتمام ویژه اعضای این کمیسیون به امور ایثارگران عزیز است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا این طرح امروز در مجلس بررسی نشد، اظهار کرد: بنده امروز در مجلس حضور نداشتم و از بررسی شدن یا نشدن این پیشنهاد بی‌اطلاع هستم.

اسماعیلی دوشنبه هفته گذشته در گفتگو با حیات گفته بود: کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه عصر امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی پیشنهادی را مطرح خواهد کرد که در آن قانون قبلی درباره تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران برای آن دسته از عزیزانی که نتوانستند از قانون قبلی استفاده کنند در قالب دیگری اجرا شود. بر اساس این پیشنهاد، آن دسته از فرزندان ایثارگران که نتوانستند از قانون قبلی استفاده کنند، در ابتدا قراردادشان تبدیل به شرکتی، و سپس تبدیل به پیمانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha