کد خبر 237523
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

فرونشست خیابان کارگر ترمیم شد/ تکذیب کشف حمام تاریخی

فرونشست خیابان کارگر ترمیم شد/ تکذیب کشف حمام تاریخی

حفره ایجاد شده ناشی از فرونشست زمین در خیابان کارگر بامداد امروز پر شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، ساعت ۲۲:۳۰ پنجم بهمن‌ماه، بخشی از زمین در خیابان کارگر حدفاصل میدان قزوین تا چهارراه لشگر به عمق حدود ۳ متر چار فرو نشست شد و عوامل آتش‌نشانی، مدیران شهری منطقه ۱۱ تهران و شرکت‌های خدمات‌رسان به منظور پیشگیری از حادثه و کنترل شرایط در محل حضور پیدا کردند. 

به منظور انجام بهتر عملیات بهسازی و رفع خطر در این محل، در میدان قزوین از جنوب به شمال محدودیت تردد اعمال شد اما پس از تلاش شب گذشته مسئولان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ با هدف تسهیل تردد صبحگاهی روز شنبه، گود ایجاد شده پر شد و اکنون تردد روان خوردو ها در خیابان کارگر جنوبی برقرار است.

آسفالت کردن این قسمت از خیابان کارگر نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۱۱ قرار دارد و با اتمام بارندگی عملیات آن آغاز خواهد شد.

شایعاتی مبنی بر کشف حمام تاریخی و ملک میراثی زیر خیابان کارگر مطرح شده که واقعیت ندارد و طبق شواهد و تصاویر یک سرویس بهداشتی عمومی با ۳ الی ۴ چشمه در مسیر فرونشست دیده شده است که با کارشناسی اولیه فاقد قدمت میراثی است.

عملیات عمرانی شهرداری طی شب گذشته تا ساعت ۴ صبح ادامه داشت و با همکاری پلیس راهور از ساعت اعلامی تردد در محور انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha