کد خبر 237241
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با «حیات»:

سوریه تیمی نیست که ما را به دردسر بیاندازد

سوریه تیمی نیست که ما را به دردسر بیاندازد

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری تیم ملی ایران مقابل امارات اظهار داشت: هرچه در بازی با هنگ کنگ از بازی تیم ملی ایراد گرفتیم و انتقاد کردیم باید بگویم در بازی با امارات ما یک بازی روان و منسجم را شاهد بودیم و نتیجه‌اش را هم دیدیم. بارها دروازه امارات را تهدید کردیم و دو گل زدیم و چند گل ما هم مردود اعلام شد و این نشان از برتری مطلق ما مقابل امارات دارد. اتفاقی که می‌توانست در بازی با هنگ کنگ هم رخ دهد ولی به دلیل برخی اشتباهات رقم نخورد. 

وی افزود: همان عملکرد خوبی که مقابل فلسطین به نمایش گذاشتیم و مشابهش را هم در بازی با امارات دیدیم در برابر هنگ کنگ هم می‌توانست رقم بخورد. شما نگاه کنید هم امارات و هم فلسطین موفق شدند هنگ کنگ را شکست دهند پس آنها تیمی نبودند که بتوانند مارا تا این حد به دردسر بیاندازند و قطعاً اشتباهات ما باعث شد بازی گره بخورد. 

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: من شنیدم کادرفنی تیم ملی از انتقادات ناراحت شده بود ولی این ناراحتی ندارد. حضور در سمت مهمی مثل سرمربیگری تیم ملی این را می‌طلبد که شما صبورتر باشید. اگر کسی از نقطه نظر خودش ایرادی می‌بیند دوستانه مطرح می‌کند و کادرفنی هم به نظرم به تمام این انتقادات گوش کند و هرکدام را درست دید در کار خودش دخالت دهد. بازی با امارات نشان داد کادرفنی تیم ملی ضعف‌هایش در بازی با هنگ کنگ را پیدا کرده و آن را برطرف کرده است‌. من از بازی مقابل امارات لذت بردم. 

قاسمپور افزود: البته در این بازی هم خالی از اشکال نبودیم و مشکل اصلی اشتباهات فردی و نبود تمرکز در برخی بازیکنان خصوصاً در خط دفاعی است. پنالتی بی جهتی که به حریف دادیم می‌توانست مارا به دردسر بیاندازد. وقتی می‌دانید تکنولوژی VAR وجود دارد و تک تک صحنه‌ها بازبینی می‌شود و چیزی از چشم داوران پنهان نمی‌ماند دیگر جای چنین بی احتیاطی‌هایی نیست. ما یک پنالتی بی مورد و بی جهت به حریف دادیم و اگر گل می‌شد دیگر برگشتن به بازی برای ما سخت بود. 

وی در رابطه با تقابل با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی هم گفت: سوریه تیمی نیست که بتواند ما را به دردسر بیاندازد. البته آنها بازیکنان خوبی دارند و خط حمله قدرتمندی هم دارند و نسبت به امارات تیم بهتری هستند ولی بازهم سطح فوتبال آنها از ما پایین‌تر است و نمی‌توانند برای ما دردسر ایجاد کنند مگر اینکه مثل بازی با هنگ کنگ خودمان برای خودمان مشکل ایجاد کنیم. به نظرم کار اصلی ما از مرحله یک چهارم نهایی شروع می‌شود و آنجا مشخص می‌شود چکاره هستیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha