کد خبر 237184
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

آخرین مصوبات مجلس برای ایثارگران اعلام شد/ از افزایش حقوق تا حمایت از اشتغال + فیلم

آخرین مصوبات مجلس برای ایثارگران اعلام شد/ از افزایش حقوق تا حمایت از اشتغال + فیلم

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، آخرین مصوبات مجلس برای حمایت از جامعه ایثارگران را تشریح کرد و گفت: در مجلس پیشنهاداتی درباره حقوق فوق‌العاده خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران مطرح شده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در خصوص مصوبات مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه 1403برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگران گفت: در رابطه با بحث حمایت از اشتغال و تولید تاکنون حدود 7 همت اعتبار برای اشتغال فرزندان و خانواده‌های شهدا مورد تصویب قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان یک نهاد خدمات‌رسان افزود: از آنجا که بنیاد شهید متولی برخی از مراکز درمانی خدمات‌رسان به جانبازان و ایثارگران اسـت، اعتباراتی برای خرید آمبولانس توسط بنیاد شهید و دیگر نهادهای حمایتی در نظر گرفته شد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه داد: حقوق والدین معزز شهدا هم حداقل یک و نیم برابر افزایش پیدا کرده و همچینین پیشنهاداتی هم درباره حقوق فوق‌العاده خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران مطرح است.

حاجی‌بابایی همچنین گفت: علاوه بر موراد فوق، پیشنهادات دیگری هم وجود دارند که پس از تصویب در روزهای ابتدایی هفته جاری (شنبه و یکشنبه) در مجلس اعلام خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha