کد خبر 237177
۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷

حاجی‌بابایی به «حیات» خبر داد؛

افزایش حقوق در سال آینده، شامل همه کارمندان دولت می‌شود/ تا 40 درصد افزایش برای حداقلی بگیران + فیلم

افزایش حقوق در سال آینده، شامل همه کارمندان دولت می‌شود/ تا 40 درصد افزایش برای حداقلی بگیران + فیلم

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش حقوق و فوق‌العاده همه کارمندان دولت در سال آینده، گفت: درصد این افزایش‌ها برای کسانی که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند، کمتر خواهد بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات از افزایش حقوق همه کارمندان دولت تا 40 درصد خبر داد و در توضیح چگونگی این افزایش حقوق گفت: به عنوان مثال، کسی که الان هفت میلیون و نهصد هزار تومان (حداقل حقوق بر اساس قانون کار) دریافت می‌کند، در سال آینده هم شامل 20 درصد افزایش حقوق و هم شامل حقوق فوق‌العاده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با اعمال این تغیرات، حداقل حقوق هفت میلیون و نهصدهزار تومانی به بیش از یازده میلیون تومان می‌رسد که این به معنای بیش از 40 درصد افزایش حقوق برای کسانی است که هم‌اکنون حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این افزایش حقوق به‌صورت پلکانی اعمال خواهد شد، تاکید کرد: این افزایش حقوق و فوق‌العاده به همه کارمندان دولت پرداخت خواهد شد اما درصد افزایش آن برای کسانی که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند، کمتر خواهد بود.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه این افزایش‌ها در بازنشستگی هم موثر خواهد بود، گفت: این موارد همچنین شامل کسورات بازنشستگی هم بوده و در «حکم حقوق» همه کارمندان دولت از سال آینده اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha