کد خبر 236884
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مراسم تجلیل از مدال‌آوران «سده المپیک»؛

رضایی: امیدوارم کشتی فرنگی و آزاد نتیجه خوبی در المپیک کسب کنند + فیلم

رضایی: امیدوارم کشتی فرنگی و آزاد نتیجه خوبی در المپیک کسب کنند + فیلم

نایب قهرمانی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۰۴ سیدنی ابراز امیدواری کرد تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران بتوانند نتایج خوبی را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بدست آورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی حیات، علیرضا رضایی نایب قهرمانی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۰۴ سیدنی، در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران «سده المپیک» اظهار کرد: امروز روز خاصی برای کشتی ایران است چرا که قرار است برای اولین بار صدای جهان پهلوان تختی پخش شود. من هنوز صدای ایشان را نشنیده‌ام و همیشه چهره او را به یاد دارم. با توجه به چهره مردمی و با صلابت ایشان امروز روز ویژه‌ای برای ورزش کشور خواهد بود. از متولیان برگزاری این مراسم نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در مورد شرایط کشتی ایران بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و سابقه‌ای که این رشته در المپیک دارد، بیشترین فشار روی کشتی است. مسابقات سختی را پیش رو خواهیم داشت. فکر می‌کنم تیم ملی کشتی ‌آزاد می‌تواند در این رقابت‌ها ۳ مدال کسب کند که امیدوار هستم خوش‌رنگ‌ترین آنها سهم ما باشد و فکر می‌کنم ۲ مدال طلا کسب کنیم. در کشتی فرنگی نیز همین میزان امیدواری وجود دارد. آرزو می‌کنم بهترین نتیجه را رقم بزنیم. آرزو می‌کنم تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران بهترین نتیجه را در المپیک بدست بیاورند.

پیشکسوت کشتی در خصوص تغییرات کادرفنی تیم کشتی آزاد اظهار داشت: امیدوارم خیر باشد و در مجموع شرایط کشتی جوری باشد که نتیجه خوب رقم بخورد. فرقی نمی‌کند همه عزیزان باعث افتخار ما هستند و نتایج قابل قبولی گرفتند و امیدوارم این موضوع با کادرفنی جدید تکرار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha