کد خبر 236362
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

ماجرای راحتی آرمان علی‌وردی در آغوش حضرت سیدالشهداء (ع) + فیلم

ماجرای راحتی آرمان علی‌وردی در آغوش حضرت سیدالشهداء (ع) + فیلم

وقتی پسرم را داخل قبر می‌گذاشتند به آقای امیر عباسی گفتم یکم آرام‌تر، بدن پسرم زخمی است و ایشان اشکی ریخت و گفت‌: خیالتان راحت، آرمان در بغل امام حسین(ع) است.

ب️ه گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید آرمان علی وردی از آن جمله شهدایی است که با ریخته شدن خونشان ماهیت واقعی بدخواهان کشور رو شد و به رشد بصیرت و آگاهی مردم منجر شد. شهیدی که مظلومانه به شهادت رسید؛ شرح شهادت این شهید طلبه جوان را از زیان دوستش می خوانیم. 

نحوه شهادت فجیع شهید آرمان علی وردی را سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی اینگونه بیان می کند: «در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی  بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت، برای دفاع از امنیت و ناموس مردم، چون او نمی‌توانست نسبت به این مسئله بی تفاوت باشد.

در این حین با گروهی برخورد کردند که گویی او را از قبل شناسایی کرده بودند؛ آرمان قصد داشت از کنار آنها عبور کند ولی آنها او را به همین جرم که تیپ و ظاهر بسیجی داشت می‌گیرند و به باد کتک می‌گیرند. وقتی کوله او را باز می‌کنند و میفهمند طلبه است، کتک‌ها شدیدتر می‌شود و او را روی زمین می‌کشند.

از او خواستند به رهبر معظم انقلاب توهین کند، مثل داعشی‌ها؛ ولی او قبول نکرد. این چه آزادی بیانی است که نمی‌توانند عقیده مخالف را تحمل کنند؟»

مادر آرمان می گوید وقتی پسرم را داخل قبر می‌گذاشتند به آقای امیر عباسی گفتم یکم آرام تر، بدن پسرم زخمی است و ایشان اشکی ریخت و گفت : خیالتان راحت ، آرمان در بغل امام حسین(ع) است.

چند روز بعد خواهرم خواب می‌بیند که آقای امیرعباسی از زبان حضرت سیدالشهداء به او می‌گوید: به مادر آرمان بگویید خیالش راحت باشه؛ پسرش تو بغل من بوده است.

گفتنی است؛ شهید آرمان علی‌وردی طلبه 21ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا(ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه 4 آبان 1401 در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان

پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل می‌شود اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (6 آبان) جان خود را از دست داده به شهادت می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha