کد خبر 236056
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

سردار کارگر در حاشیه هیات دولت؛

دولت برای تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و مقاومت اعلام آمادگی کرد

دولت برای تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و مقاومت اعلام آمادگی کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آمادگی هیات دولت برای کمک به این بنیاد در راستای تولیداتی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: دولت تا کنون همکاری خوبی در این زمینه داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: در جلسه امروز هیات وزیران گزارشی از حوزه دفاع مقدس، مقاومت و راهیان نور ارائه شد و با توجه به اینکه به ایام شروع اردوهای راهیان نور نزدیک می شویم، حاضران در این جلسه برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مساله راهیان نور اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه پیشنهادهایی از سوی این بنیاد در جلسه امروز مطرح شد که به تصویب هیات وزیران رسید، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که همه تولیدات دفاع مقدس و مقاومت باید صد برابر شود برای این مهم همه باید دست به دست هم دهیم و دولت اعلام آمادگی کرد که در این حوزه نیز کمک کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: تولیدات با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در حوزه کتاب شروع شده است و پیرو فرمایش رهبر انقلاب درباره صد برابر شدن حوزه کتاب در سال ۹۷ ، تاکنون توانستیم ۳۰ برابر این هدف را به نتیجه برسانیم.

سردار کارگر با بیان اینکه برای صد برابر کردن تولیدات در همه حوزه ها کارها را شروع شده است، گفت: امروز گزارشی از حوزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به رئیس جمهور و اعضای دولت ارایه دادم که آیت‌الله رییسی  از آن استقبال کرد و ایشان دستور دادند که با این بنیاد همکاری شود البته تا کنون هم دولت همکاری خوبی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha