کد خبر 235925
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

بهترین مدالم را به مالک اشتر ایران تقدیم کردم/ به حجاب اسلامی‌ام افتخار می‌کنم + فیلم

بهترین مدالم را به مالک اشتر ایران تقدیم کردم/ به حجاب اسلامی‌ام افتخار می‌کنم + فیلم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور گفت: بهترین مدالی که کسب کردم مدال نقره در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره‌جنوبی و کسب سهمیه پارالمپیک است و آن را به مالک اشتر ایران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده‌ام.

معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: بهترین مدالی که کسب کردم مدال نقره در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی و کسب سهمیه پاراالمپیک است و آن را به مالک اشتر ایران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده‌ام.

وی ادامه داد: من قصد داشتم قبل از اینکه سردار سلیمانی به شهادت برسند با ایشان دیدار داشته و مدالم را به این شهید عزیز به واسطه رشادت‌های‌شان تقدیم کنم ولی متاسفانه این سعادت نصیبم نشد و در زمانی که ایشان به شهادت رسید، این کار را انجام دادم و امیدوارم به روح ایشان رسیده باشد.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران ادامه داد: ما همیشه در هر مسابقه‌ای به یکی از شهدا متوسل می‌شویم. شعار من همیشه این بوده که شهدا راهی را رفته‌اند که ما الان امنیت و آرامش داریم. در نتیجه به همه ورزشکاران و ملت ایران می‌گویم که شرمنده شهدا نشویم و رهرو راه آنان باشیم.

زارعی درباره حضورش در مسابقات با حجاب اسلامی گفت: من نمی‌گویم حجاب محدودیت نمی آورد؛ اما نگه‌داری آن هنر می‌خواهد. بانوان ایرانی این هنر را دارند و من به پوشش اسلامی که دارم افتخار می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha