کد خبر 235904
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

دیدار رئیس جمهور با وزیر و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدار رئیس جمهور با وزیر و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس‌جمهور در ادامه بازدیدهای نظارتی خود از نهادهای دولتی امروز سه‌شنبه؛ ۲۶ دی، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ رئیس‌جمهور در بدو ورود به وزارت ارشاد مورد استقبال محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان و مدیران این وزارتخانه قرار گرفت.

آقای رئیسی در ادامه با حضور بر مزار شهید گمنام تدفین شده در محوطه این وزارتخانه، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

رئیس‌جمهور به سازمان سینمایی هم رفت و در جلسه هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر این سازمان حضور یافت و در جریان مجموعه اقدامات و روند کاری آن قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین در این نظارت ستادی که برای دریافت گزارش عملکرد و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، از بخش‌های مختلف این وزارتخانه بازدید و با کارکنان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفتگو کرده و در جریان مجموعه اقدامات و فعالیت‌های این وزارتخانه قرار گرفت.

رئیس‌جمهور سپس به‌منظور نظارت ستادی و دریافت گزارش عملکرد و برنامه‌ها در اتاق وضعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha