کد خبر 235519
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

«حیات» گزارش می دهد؛

رشد ۱۵۱ درصدی سود خالص هر سهم بیمه دی

رشد ۱۵۱ درصدی سود خالص هر سهم بیمه دی

بیمه دی در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ سودی بالغ بر ۷,۷۴۴ میلیارد ریال را شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ (حسابرسی نشده) شرکت بیمه دی با نماد «ودی» در حالی روی سامانه کدال رفت که این شرکت بیمه ای در تداوم رکوردشکنی‌های خود در سال جاری توانسته است در گزارش عملکرد ۹ ماهه خود نیز شگفتی‌ ساز شود.

گام جدید بیمه دی به سمت ارزش آفرینی و سود بیشتر

شرکت بیمه دی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱,۳۰۲ ریال سود شناسایی کرده است. این میزان رشد سود نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۱۸ ریال به ازای هر سهم بود، ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.

رشد ۱۵۱ درصدی سود هر سهم شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۲، بیانگر عملکرد بسیار مناسب این شرکت است که در سایه ثبات مدیریتی، دوری از حاشیه و تمرکز بر فعالیت‌های بیمه‌گری رقم خورده و می‌تواند سودآوری و رشد پایدار را برای این شرکت بیمه ای تضمین کند.

ودی با سرمایه ثبت شده ۵,۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۷,۷۴۴,۷۰۵ میلیون ریال سود شناسایی کرده است. این در حالی است که سود این شرکت در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ مبلغ ۳,۰۸۴,۵۰۸ میلیون ریال بود.

رشد خیره کننده سود عملیاتی بیمه دی

درآمد حق بیمه ناخالص بیمه دی در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ۱۱۵,۶۸۸,۵۸۵ میلیون ریال رسیده که در مقایسه با ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ رشدی ۷۵ درصدی را نشان می دهد.

رشد ۷۵ درصدی درآمد حق بیمه ناخالص برای «ودی» که ارزش بازار آن بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان است، فاکتور بنیادی مهمی در تحلیل سهم به شمار می‌رود چرا که به معنای گسترش و افزایش فروش بیمه نامه به استثنای بیمه نامه درمان ایثارگران و مدیریت ریسک مناسب است. بنابراین به سهامداران این اطمینان را می دهد که ریسک کمتری در کمین این سهم نشسته است.

همچنین بیمه دی در ۹ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۹,۹۵۸ میلیارد ریال سود عملیاتی ساخت که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۷ درصد رشد نشان می دهد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha