کد خبر 235412
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

با آغاز صدک بندی یارانه بگیران انجام شد؛

قطع یارانه ۵۰ هزار نفر در دی ماه

قطع یارانه ۵۰ هزار نفر در دی ماه

یارانه های دی‌ماه در حالی به حساب یارانه بگیران واریز شد که در همان ساعات ابتدایی، تعداد زیادی از مردم به عدم پرداخت یارانه خود معترض شدند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ از آبان‌ماه بود که خبر صدک بندی به جای دهک بندی مطرح شد و با اینکه بارها مسئولان وزارت رفاه مدعی ثبات یارانه بگیران شدند اما زمزمه‌های قطع یارانه برخی افراد به گوش می‌رسید. این بگو مگوها در حالی ادامه یافت که بالاخره دی‌ماه امسال، با واریز یارانه نقدی، بسیاری از افراد معترض به عدم واریز یارانه خود شدند. 

در حالی که سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی‌ماه خبر داده که خبر تکمیلی از حذف یارانه حدود ۵۰ هزار نفر در دی‌ماه حکایت دارد.

فهرست یارانه بگیران جدید شد!

صبح امروز سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در مرحله ۱۵۵ واریز یارانه نقدی در دی‌ماه تعدادی از مردم از صف دریافت یارانه نقدی حذف شدند، عنوان کرد: اختلالی در روند واریز یارانه نقدی در این مرحله وجود نداشته است و پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.

حسینی به قرارگیری عده‌ای از مردم در دهک ۱۰ بر طبق دهک‌بندی جدید صورت گرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: بر این اساس تعدادی که پیش از این و تا آذرماه سال جاری در صف یارانه‌بگیران قرار داشتند، بر اساس فهرست جدید اعلامی وزارت کار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند.

همچنین بر طبق خبرهای جدید، در ماه جاری یارانه حدود ۵۰ هزار نفر حذف شده است که لازم است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha