کد خبر 235202
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

تشییع شهید حسینی از شهدای حمله تروریستی، در جیرفت

تشییع شهید حسینی از شهدای حمله تروریستی، در جیرفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جیرفت از تشییع پیکر مطهر شهید سید میثم حسینی، از شهدای حمله تروریستی در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، یحیی شیخ حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جیرفت ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های معظم شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان گفت: آیین تشییع شهید حسینی ظهر امروز ۲۱ دی ماه از محل چهارراه بهشت زهرای شهر جیرفت تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد.  

وی ضمن دعوت از عموم مردم از همگان خواست برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا در آیین تشییع شهید حسینی شرکت کنند و افزود: پیکر مطهر شهید حسینی بعد از طواف در گلزار شهدای شهر کرمان و اعلام وفاداری به فرمانده شهید، برای تشییع و تدفین به زادگاهش جیرفت منتقل خواهد شد که در گلزار شهدای شهر جیرفت آرام خواهد گرفت. 

شیخ حسینی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده شهید حسینی گفت: شهید بزرگوار از خادمیاران بخش صندلی چرخدار حرم رضوی بود که پیکر مطهرش به مشهد مقدس منتقل و طواف داده شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت با اشاره به داشتن کارت اهدای عضو و اهدای کلیه‌ها و کبد این شهید به نیازمندان تصریح کرد: یعنی شهید زنده تر از گذشته در بین ما خواهد بود. 

وی افزود: شهید حسینی متولد ۱۳۶۲ و کارمند آموزش و پرورش استان کرمان بوده و دو فرزند پسر از او به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha