کد خبر 235126
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۹

«حیات» گزارش می دهد؛ 

بیمه دی برای افزایش سرمایه ۵۹ درصدی به مجمع می رود

بیمه دی برای افزایش سرمایه ۵۹ درصدی به مجمع می رود

با توجه به دعوت بیمه دی از سهامداران خود به برگزاری مجمع، این شرکت بیمه ای قصد دارد سرمایه خود را از ۵۹۵ میلیارد تومان به ۹۵۰ میلیارد تومان افزایش دهد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه دی با نماد «ودی» روی سامانه کدال منتشر شد.

 در اطلاعیه شرکت بیمه دی، دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه عنوان شده است. 

افزودن ۳۵۵ میلیارد تومان به سرمایه فعلی با هدف اصلاح ساختار مالی، به خصوص از محل سود انباشته برای "ودی" که ارزش بازار آن بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان است، فاکتور بنیادی مهمی در تحلیل سهم به شمار می‌رود چرا که این اطمینان را به سهامداران می دهد که سوددهی شرکت در میان مدت و بلندمدت جریان داشته و ریسک کمتری در کمین سهم نشسته است.

تنفس «ودی» در هوای سرمایه

مجمع عمومی فوق العاده بیمه دی با پرانتز باز نسبت به افزایش سرمایه امکان قابل توجه و مطلوب ورود به محدوده هزار میلیارد تومان سرمایه را با این مضمون فراهم کرده که؛ مجمع می‌تواند با افزایش سرمایه از مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدت ۲ سال به هیئت مدیره تفویض کند.

بیمه دی برای افزایش سرمایه ۵۹ درصدی به مجمع می رود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha