کد خبر 234136
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

توضیحات رئیس بنیاد شهید در خصوص رایزنی با نمایندگان در مورد احکام ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ + فیلم

توضیحات رئیس بنیاد شهید در خصوص رایزنی با نمایندگان در مورد احکام ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ + فیلم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ در حال رسیدگی است و ما هم در حال رایزنی با نمایندگان در مورد احکام ایثارگران در بودجه هستیم.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ در حال رسیدگی است و کمیسیون‌های مختلف از دستگاه ها دعوت می کنند برای ارائه گزارش، عملکرد و کمبودهایی که دارند و ما هم در حال رایزنی با نمایندگان در مورد احکام ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ هستیم.

وی ادامه داد: ۳.۵ میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و حدود ۴۰۰ هزار نفر از ما حقوق دریافت می‌کنند که بخشی از این جامعه هدف به‌صورت مستقیم از ما خدمات متنوعی دریافت می‌کنند لذا با توجه به شرایط معیشتی مردم که جامعه ایثارگری هم متاثر از آن هستند، ما در حال رایزنی با نمایندگان در مورد احکام ایثارگران در بودجه هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه بیان کرد: در خصوص احکام بودجه ۱۴۰۳ موضوع درمان، بیمه پایه و تکمیلی، تسهیلات خودرو، اشتغال، مسکن و یارانه در حال رایزنی با نمایندگان هستیم.

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما جامعه محقی است که کل مردم و کل جامعه مدیون آنها هستند، افزود: موضوعات ایثارگران را در دولت و مجلس پیگیری می‌کنیم؛ اگر همکاران ما دست ما را باز بگذارند و تعاملات بیشتری داشته باشند، بنابراین ما هم می‌توانیم رضایت بیشتری در جامعه هدف ایجاد کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین عنوان کرد: معمولا بودجه‌ای به حوزه ایثار و شهادت اختصاص می‌دهند اما کفاف این جامعه را نمی‌کند و همین امر موجب نارضایتی می‌شود. خوشبختانه در دولت و مجلس همواره توجه به حوزه ایثار و شهادت بوده و مورد حمایت بوده‌ایم اما اگر این حمایت‌ها وسیع‌تر شود، به بهبود شرایط جامعه هدف کمک می‌کند و ما همیشه سپاسگزار هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمام موضوعات از کمیسیون آموزش گرفته تا تمامی حوزه‌ها موضوعات قابل مطرحی دارد، بنابراین ما جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم و همکاران ما هم در بیان (حرف)، حمایت‌های جامعی را از این موضوع داشته‌اند اما در زمان تصمیم‌گیری، شرایط به گونه دیگری تغییر می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: البته ما به همکاران‌مان حق می‌دهیم، با توجه به شرایط مختلفی که در کشور هست، محدودیت‌هایی به وجود می‌آید اما با نگاه مثبت به آینده نگاه می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha