کد خبر 234043
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰

سردار رودکی در گفتگو با «حیات»:

توسل به حضرت زهرا (س) حاج قاسم را سردار دل‌ها کرد

توسل به حضرت زهرا (س) حاج قاسم را سردار دل‌ها کرد

همرزم شهید سلیمانی گفت: توسل به حضرت زهرا (س) باعث پیشرفت و هموار شدن مشکلات حاج قاسم می‌شد و او بهتر می‌توانست یک لشکر را فرماندهی کند.

سردار محمد نبی رودکی فرمانده وقت لشکر ۱۹ فجر و همرزم شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها  توسل به حضرت زهرا(س) بود، گفت: توسل به حضرت زهرا (س) باعث پیشرفت و هموار شدن مشکلات حاج قاسم می‌شد و او بهتر می‌توانست یک لشکر را فرماندهی کند.

وی افزود: در سال 65 در عملیات کربلای 5 حاج قاسم در کانال پرورش ماهی بود؛ با ایشان چندین بار صحبت کردم اما ایشان متوجه حضور من نشد. بعد از جنگ ایشان با بیان خاطره ای فرمدند که من محبت مادرم حضرت زهرا (س) را در کانال پرورش ماهی دیدم. در واقع ایشان در آن لحظه به حضرت زهرا (س) متوسل شده بود و این در حالی بود که در آن زمان لشکر ثارالله کرمان پشت کانال پرورش ماهی تحت شدیدترین حملات دشمن قرار گرفته بود. 

سردار رودکی تشریح کرد: از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم اخلاص و ولایتمداری او بود. سردار خود را سرباز ولایت می دانست و حرف آقا را به گوش جان می‌سپرد.

رودکی گفت: یکی از شاخه‌های جهاد تبیین بیان ابعاد دفاع مقدس برای جوانان و مدیران است. در زمان جنگ مدیریت جهادی و مولفه‌هایی وجود داشت. با اخلاص و ایمان جوانان در 8 سال جنگ توانستیم بر سلاح‌های نظامی غلبه کرده و پیروز میدان شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha