کد خبر 234040
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت:

تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از مادر شهیدان شکرابی

تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از مادر شهیدان شکرابی

به مناسبت سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) معاون پارلمانی رئیس جمهور با مادر شهیدان شکرابی دیدار و از ایشان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، همزمان با شب ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)؛ محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور با ام البنین میرطاهری مادر شهیدان شکرابی دیدار کرد.

در این دیدار محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: حضرت زهرا(س) اولین شهید امامت بودند و شهدای شما راه ایشان را دنبال کردند. امسال ولادت حضرت با سالروز شهادت سردار سلیمانی و ولادت امام خمینی (ره) نیز همزمان است. از این جهت به بهانه ای خدمت شما رسیدیم.

وی گفت: همه مسیولان برای برگزاری انتخابات بسیج شده اند. عده ای ضدانقلاب برای عدم شرکت مردم در انتخابات تلاش می کنند ولی مردم انقلابی پای کار هستند و عوامل ضدانقلاب ماهیت خود را در طول زمان نشان دادند. 
معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: ما به خانواده شهدا افتخار میکنیم و خود را وامدار این عزیزان میدانیم. امیدواریم راه ایشان زنده و باعث افتخار کشور باشد. 

وی با اشاره به اینکه عملیات خیبر بسیار سخت بود و بنده نیز در آن شرکت داشتم، تشریح کرد: شرایط جوی، انجام عملیات را بسیار سخت کرد و آتش دشمن کار را دشوار کرده بود. در سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  پیشنهادی در شورای فرهنگ عمومی دادیم که از مادران و همسران شهدا تجلیل شود چراکه از تربیت مادران فرزندان به اینجا رسیدند و از این جهت به شما تبریک می گوییم که شما سه نفر را به جبهه حق علیه باطل فرستادید.

حسینی بیان کرد: برای جوانان مملکت دعا کنید تا در مسیر رهبری و انقلاب باشند. در حال حاضر در غزه شاهد سختی مردم هستیم و می بینیم که مردم ایستاده اند و بخشی از ایستادگی به تاسی از رزمندگان ما است.اینکه امام فرمودند من جوانانی مانند جوانان زمان جنگ تحمیلی سراغ ندارم سخنی کاملا درست بود.

وی گفت: در عملیات مرصاد در منطقه باختران همان روزی که منافقان حمله کردند اطراف اسلام آباد بودیم و یک نوع حالت اسفباری بود. همه نگران بودند و بعد دیدیم که نیروهایی آمدند و تا آخر کار هم همه جوانان پای کار بودند. حتی بعد از قطعنامه ناراحت بودند که فرصت جهاد و شهادت را از دست داده اند.  شهید سید رضی موسوی بیش از سه دهه در سوریه و لبنان فعالیت میکرد و آنقدر از ایشان کینه داشتند که منزل او را بمباران کردند. 

برادر شهیدان شکرابی در ادامه خطاب به حسینی گفت: سلام ما را به آقای رییس جمهور برسانید. یکی از مواردی که در آموزش و پرورش بود این است که اقتدار از دست رفته آموزش و پرورش را به آن بازگردانند. از طرفی عده ای تلاش می کنند این سازمان پا نگیرد در حالی که پایه هر چیزی از آموزش و پرورش نشات میگیرد. 

مادر شهیدان شکرابی همچنین گفت: شهدا وظیفه خود را انجام دادند. ما نیز باید مسیولیت خود را انجام دهیم.

گفتنی است؛ سید علی شکرابی در عملیات فتح المبین در سال ۶۱، سید محمود در عملیات خیبر و سال ۶۵ و سید حمید نیز شش ماه بعد در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha