کد خبر 233321
۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

سردار ساور:

کارکرد و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگوی همگان شود

کارکرد و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگوی همگان شود

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کارکرد و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگوی همگان شود نه اینکه تنها به عملکرد او اشاره و مورد تجلیل قرار گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرتیپ دوم پاسدار "محمد ابراهیم ساور"صبح امروز در جمع روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی انتظامی استان گیلان ضمن قدردانی از میزبانی و مهمان نوازی شایسته در راستای برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری ادبی ره آورد پیاده روی اربعین حسینی گفت: این اقدامات سازمان عقیدتی بسیار تاثیر گذار در بین کارکنان و منعکس کننده خدمات مجاهدانه انتظامی کشور است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با اشاره به حماسه تاریخی ۹ دی و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی تصریح کرد: باید در ادامه راه شهدای والامقام، هدف گذاری ما تقویت جمهوریت و نظام همراه با ارزش های دینی و اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم تاکید کرد: کارکرد و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگوی همگان شود نه اینکه تنها به عملکرد او اشاره و مورد تجلیل قرار گیرد.

این مقام انتظامی حاج قاسم سلیمانی را شهید قدس و  فرزند شایسته ملت ایران خواند و افزود: تمام انسان های آزاده جهان این شخصیت ممتاز را دوست دارند و ایشان را مکتب ساز می خوانند و مکتب او را جان بخش و انسان ساز می‌دانند.

سردار ساور در خاتمه با یادآوری موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال، این انتخابات را به آبروی نظام گره خورده دانست و تاکید کرد: همگان را باید برای مشارکت در این انتخابات همراه کرد و ان شاءالله به برکت خون شهدا و خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی انتخابات با شکوهی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha