کد خبر 232965
۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

دیدار مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

دیدار مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

در ادامه جلسات تبیینی با اعضای طرح شاهد و ایثارگر، مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، در ادامه جلسات تبیینی با اعضای طرح شاهد و ایثارگر، پس از برگزاری کمیسیون‌ها و نشست‌های متعدد با مدیران کل، مشاوران و معاونان دستگاه‌های عضو، روز گذشته مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار کرد.

در این جلسه محمدعلی فقیه مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر، ضمن تقدیر از استقبال و توجه معاون رئیس جمهور به موضوع طرح شاهد، به تبیین جایگاه قانونی اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر، وظایف این معاونت در قبال این اساسنامه پرداخته و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و فعال‌شدن این دستگاه در اجرای اهداف طرح مذکور باشیم.

وی افزود: با عنایت به این که بیش از نیمی از جامعه هدف طرح شاهد را بانوان تشکیل می‌دهند، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان عضو شورای‌عالی طرح و برنامه، با تعامل و استفاده از ظرفیت‌ سایر اعضا، می‌تواند گام‌های موثری در ارایه خدمت و حل مشکلات بانوان جامعه تحصیلی و نخبگانی شاهد و ایثارگر بردارد.

در ادامه، انسیه خزعلی معاون امور بانوان رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تشکیل اداره کل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر را به فال نیک گرفت و با استقبال از موارد مطروحه، آمادگی مجموعه متبوع خود را برای همکاری هرچه‌ بیشتر در این زمینه، اعلام کرد.

وی در این راستا به ارائه پیشنهادهایی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب اردوهای سیاحتی - زیارتی، حل مشکل اشتغال جامعه هدف طرح شاهد با همکاری بنیاد و سایر اعضا پرداخت.

در پایان این دیدار، معاون زنان و خانواده رئیس جمهور، سرکار خانم کوهساری مشاور امور ایثارگران و مدیرکل حوزه ریاست معاونت را به‌عنوان نماینده در امور مرتبط با طرح شاهد و ایثارگر معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha