کد خبر 232763
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

فینالیست‌های جام حذفی تنیس مشخص شدند

فینالیست‌های جام حذفی تنیس مشخص شدند

دو تیم البرز گاز کیش و الکت با غلبه بر حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس جام حذفی، به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی حیات، مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آقایان ( جام خلیج فارس ) در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار شد و از بین ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی نمایندگان تهران و کیش موفق شدند با عبور از سد حریفان خود به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

در نخستین دیدار این مرحله تیم نیرو تابلو ریلی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل البرز گاز کیش شکست خورد تا نماینده کیش به عنوان اولین تیم راه یافته به فینال مشخص شود.

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی الکت با نتیجه ۲ بر یک رعد پدافند ارتش را شکست داد تا فینال این مسابقات فردا مابین تیم‌های البرز گاز کیش و الکت برگزار شود.

همچنین تیم های نیرو تابلو ریلی البرز و رعد پدافند ارتش البرز برای کسب عنوان سومی با هم دیدار می کنند.

این مسابقات با حضور ۱۲۹ تیم از استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ،اردبیل ، اصفهان ، البرز ، بوشهر ، تهران ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ،سیستان و بلوچستان ، فارس ، قم ، کرمان ، گیلان ، مازندران، هرمزگان ، یزد و منطقه آزاد انزلی
جزیره کیش ، جزیره قشم و تیم های آینده سازان به مدت ۱۴ روز در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار شد و فردا با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و مهران قدسی مدیریت این دوره را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha