کد خبر 232672
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

سردار ناظر در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

سردار سلیمانی طراح موزه «سراسر نمای مقاومت» بود + فیلم

سردار سلیمانی طراح موزه «سراسر نمای مقاومت» بود + فیلم

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادتشان طراحی موزه «سراسر نمای مقاومت» را انجام دادند و یک هفته قبل از افتتاح آن به شهادت رسیدند.

سردار محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: برگزاری این نمایشگاه امروز با هماهنگی ستاد گردشگری شهرداری تهران(معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری) و مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفته و هماهنگی‌ها انجام شده است. از این رو از ۳ دی‌ماه تا ۱۱ بهمن‌ماه به مناسبت فرار رسیدن چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این نمایشگاه، افتتاحیه شده است و از فردا آماده استقبال بیش از ۱۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته، از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه «سراسر نمای مقاومت» سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تا ۱۱ بهمن بازدید خواهد شد.

وی در ادامه افزود: موزه سراسر نما، مربوط به کل فعالیت‌های داعش است. در این موزه از تمامی امکانات داعشی‌ها به همراه ابزارهاو وسایل جنایاتی و تلاش های که آنها در منطقه سوریه و عراق داشتند و همچنین تلاشهای چند ساله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به وسیله نیروهای مقاومت داشتند، وجود دارد. ضمن اینکه از همه اقدامات ایشان برای پاک کردن سوریه، دمشق و عراق از لوث وجود داعشیان به فرماندهی سردار شهید سلیمانی و همه فعالیت هایشان در این موزه یاد و به تصویر کشیده شده و اقدامات کافی برای بازدید مردم وفراهم شده است.

سردار ناظر تصریح کرد: در موزه سراسر نما از دستگاه ها و امکاناتی که اروپایی‌ها در اختیار داعش قرار می دادند، نیز برای بازدید مردم آماده شده است.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: وسایلی مانند خودرو و موتور شهید سلیمانی که در مناطق جنگی از آن استفاده می شد نیز در موزه مقاومت وجود دارد.  

وی در ادامه با اشاره به طراحی موزه سرسر نما عنوان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خود موزه سراسر نما مقاومت را طراحی کرده اند. از آنجایی که هدف ما در این موزه نشان دادن مقاومت به مردم بود از ایشان خواستیم تا نظراتشان را در این خصوص ارائه دهند که ایشان طراحی ایم موزه را در سپاه قدس انجام و بعد از طراحی، چینش هاصورت گرفت و قرار بر این بود که خود سردار شهید سلیمانی برای افتتاح این موزه حضور داشته باشند که یک هفته قبل از حضورشان در موزه سراسر نما به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha