کد خبر 232334
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

در جریان سفر به استان گلستان رقم خورد؛

بازدید رئیس بنیاد شهید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار + فیلم

بازدید رئیس بنیاد شهید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار + فیلم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان در روستای توشان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین برنامه خود در جریان سفر به استان گلستان، صبح امروز پنجشنبه ۳۰ آذرماه از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان بازدید کرد.

وی در جریان این برنامه، دقایقی با مدیران و همکاران فعال در این مجموعه به گفتگو پرداخت و سپس از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

گفتنی است، این پروژه که از ۱۰ سال قبل ساخت آن آغاز شده تا قبل از سال ۱۴۰۰ پیشرفت چندانی نداشت، طی ۲ سال گذشته با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم ۲ فاز نخست آن تکمیل و آماده افتتاح شده است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین از در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان گلستان، از پروژه خانه ایثار روستای قرن آباد که در ۲۲ کیلومتری گرگان واقع شده، بازدید کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به استان گلستان ضمن بازدید از خانه ایثار و مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، در برنامه‌های از جمله نشست پیرامون موضوعات مجتمع ایثار، دیدار با علما، نخبگان و موثرین آق‌قلا، دیدار تجمیعی با جامعه ایثارگری ترکمان صحرا و نشست صمیمی شب یلدا با خانواده شهیدان حبیبلی شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha