کد خبر 232197
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

قاضی‌زاده‌ هاشمی اعلام کرد؛

جمعی از ایثارگران برگه تحویل زمین‌شان را از رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند + فیلم

جمعی از ایثارگران برگه تحویل زمین‌شان را از رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند + فیلم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که در سفر استانی رئیس جمهور به استان گلستان، جمعی از ایثارگران برگه تحویل زمین‌های‌شان را از آیت‌الله رئیسی دریافت خواهند کرد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه برگزاری نشست هیات دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در خصوص سفر رئیس جمهور به استان گلستان گفت: طبق قانون می‌بایست به تعدادی از ایثارگران عزیز زمین اهدا شود و این قانونی غیر از قانون جهش ملی مسکن بوده که براساس قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران است.

وی بیان اینکه در این رابطه عملکرد دو ساله دولت نسبت به سال‌های قبل بسیار فوق‌العاده بوده است، افزود: در این سفر جمعی از ایثارگران برگه تحویل زمین‌های خود را از دست رئیس جمهور دریافت خواهند کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه عنوان کرد: بنیاد شهید، پروژه‌ای مراکز جامع فرهنگی، توانبخشی و ورزشی در هر مرکز استانی دارد که تصمیم داشتیم تا این پروژه به دست رئیس جمهور افتتاح شود، اما به‌دلیل حجم بالای برنامه‌ای که رئیس جمهور دارند، فعلا بهره‌برداری از این پروژه از دستور برنامه خارج شده است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین گفت: امیدواریم تا در مقطع زمانی دیگر و با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور این برنامه‌ها به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha