کد خبر 231935
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

گردنه عسل‌کشان و جاده‌های روستایی کوهرنگ بازگشایی شدند

گردنه عسل‌کشان و جاده‌های روستایی کوهرنگ بازگشایی شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه عسل‌کشان شهرستان کوهرنگ و جاده‌های روستایی شهرستان کوهرنگ که به علت بارش برف مسدود شده بودند، بازگشایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، روح‌الله غلامی با اشاره به اینکه در سامانه بارشی اخیر در 22 و 23 ماه جاری گردنه عسل‌کشان در شهرستان کوهرنگ به علت بارش برف مسدود شده بود، اظهار داشت: با تلاش راهداران  این گردنه بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه با بارش برف در سطح استان و به خصوص شهرستان کوهرنگ، برخی جاده‌های مواصلاتی دچار انسداد می‌شوند، عنوان کرد: همچنین جاده‌های برخی روستاهای شهرستان کوهرنگ نیز به علت بارش برف مسدود شده بودند که بازگشایی کامل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: سایر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها و گردنه‌های استان در بارش‌های اخیر دچار مشکل نشده بودند و با استفاده از شن و نمک، ترددها در روزهای بارش روان بود.

غلامی با اشاره به اینکه حدود 300 تن شن و نمک برای تسهیل ترددها در سطح محورهای مواصلاتی استان در بارش اخیر مصرف شد، بیان داشت: همچنین 200 راهدار و 120 دستگاه ماشین‌آلات در این مدت مشغول امدادرسانی و برف‌روبی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران و هم‌استانی‌ها می‌توانند در زمان سفر و در زمان شروع سامانه‌های بارشی برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان با شماره 141 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha