کد خبر 231720
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

محمدی خبر داد؛

بیش از ۶.۵ میلیون قوطی شیر خشک در کشور تولید می‌شود/ اعلام دلایل کمبود شیر خشک + فیلم

بیش از ۶.۵ میلیون قوطی شیر خشک در کشور تولید می‌شود/ اعلام دلایل کمبود شیر خشک + فیلم

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تولید بیش از شش و نیم میلیون قوطی شیر خشک در کشور،  گفت: در زمان کمبود شیر خشک اگر امکان افزایش تولید آن وجود نداشته باشد، در کم‌ترین زمان فراخوان واردات شیرخشک داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو  اظهار کرد: اگر کمبود شیرخشک مربوط به توزیع باشد از استانی که مازاد داشته بلافاصله به منطقه ای که دچار کمبود شده ارسال خواهد شد. اگر کمبود مربوط به تولید باشد به تولید کنندگان شیر خشک درخواست افزایش تولید را می دهیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان کمبود شیر خشک اگر امکان افزایش تولید آن وجود نداشته باشد، در کم‌ترین زمان فراخوان واردات شیرخشک داده خواهد شد، اضافه کرد: کمبود شیر خشک به  دلیل مسائل تحریم و مشکل در انتقال ارز مواد اولیه تولید شیر خشک در شهریور ماه دچار مشکل شده بود.

رئیس سازمان غذا و دارو  با اشاره به اینکه درحال حاضر تولید شیرخشک به بیش از 6.5 میلیون قوطی و توزیع آن حدود هشت میلیون قوطی در کشور رسیده، افزود: دیشب حدود پنج میلیون قرص وارفالین وارد کشور شده است.

محمدی همچنین گفت: در صورتی که هموطنان در دریافت شیر خشم مشکل دارند به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha