کد خبر 230467
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد:

جهادگران تبیین، همچون رزمندگان دفاع مقدس هستند/ جوانان آماده شهادت، در فتنه‌های اخیر به مقابله با دشمنان شتافتند

جهادگران تبیین، همچون رزمندگان دفاع مقدس هستند/ جوانان آماده شهادت، در فتنه‌های اخیر به مقابله با دشمنان شتافتند

معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کسانی که امروز در حوزه‌هایی مانند نشر کتاب به جهاد تبیین می‌پردازند، نقش و جایگاهی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز صبح پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در آیین رونمایی از کتاب «برای آزادی» در مشهدالرضا (ع) افزود: رزمندگان بسیجی امروز باید در عرصه جهاد تبیین وارد میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی شوند و قرارگاه‌هایی برای مقابله و مبارزه با هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان اکنون مبتنی بر شهوات و غرایض انسانی عمل می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های یاد شده، فتنه‌های اخیر را به راه انداخته‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی آب، سوخت و دیگر امکانات زندگی خود را از کشورهای اسلامی منطقه تامین می‌کند، اگرچه از گلدسته‌های مساجد این کشورها اذان نیز پخش می‌شود، اما این رویکردها و وقوع این رویدادها در کشورهای اسلامی به دلیل دوری از تبیین معارف اسلامی برای ملت‌های مسلمان است و فراموش نکنیم دشمنان این سرنوشت را برای ملت ایران نیز طراحی کرده‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: پس از جنگ غزه و جنایات صهیونیست‌ها، به دلیل رفتار مردم غزه و صبر و شکر آنها در رویدادهای اخیر، سوالی در ذهن مردم جهان ایجاد شده و همین موضوع توجه آنان را به اسلام جلب کرده و برخی نیز به اسلام گرویده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: جوانان آماده شهادت و ناشناخته در جامعه، در فتنه‌های اخیر به مقابله با هجمه دشمنان شتافتند که امروز باید این رشادت‌ها تبیین شود.

وی با اشاره به کتاب «برای آزادی» خاطرنشان کرد: بدون شک این اقدامات که به‌صورت مردمی صورت گرفته، ماندگار است. شاید اگر مجموعه‌های دولتی بخواهند این کارها را در دست بگیرند، نتوانند آن‌را چندان به نتیجه برسانند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: امیدوارم بتوانیم نهضتی که شهدا شروع کردند، با معرفی درست رویدادها و علت شهادت‌شان و در نهایت روایتگری و روضه‌خوانی که نسبت به این مسائل داریم، را به خوبی ادامه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha