کد خبر 229966
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

کنگره ملی شهدای پایتخت با ۲۸ کمیته برگزار می‌شود

کنگره ملی شهدای پایتخت با ۲۸ کمیته برگزار می‌شود

کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در قالب ۲۸ کمیته کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، نشست خبری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت امروز ۱۳ آذرماه در استانداری تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

فخاری رئیس ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت گفت: یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم. به لحاظ محتواسازی و زمینه سازی، برگزاری کنگره‌ای در خور شأن پایتخت در قالب ۲۸ کمیته کار خود را آغاز می‌کنند. دبیری این کنگره بر عهده سپاه پاسداران محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ است.

وی افزود: این کنگره با پویش و اقدامات موثر در همه زمینه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ابعاد اثرگذار انجام می‌شود. بعد فرهنگی این اقدامات نسبت به سایر ابعاد پویاتر و گویاتر است چراکه زبان فرهنگ و هنر ابزار بسیار مهم برای تصریح واقعیت‌های موضوعات مورد نظر است.

رییس ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت اضافه کرد: شاهد تلاش وصف ناپذیری در این زمینه در زمینه فیلم، سمفونی اختصاصی، نرم‌افزار اختصاصی برای سنین مختلف و انتشار دست نوشته‌های شهدا در دستور کار است تا در معرض بهره برداری مردم قرار گیرد. 

وی همچنین گفت: نقش و همراهی در همه بخش ها برای تهیه محتوای کنگره چشم گیر بوده و شهرداری تهران در این زمینه پیش قدم بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha