کد خبر 228886
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

مطالبه گری در فضای قرآنی کشور نداریم

مطالبه گری در فضای قرآنی کشور نداریم

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور با اشاره به اینکه در فضای قرآنی کشور جریان مطالبه گری نداریم، ادامه داد: این موضوع باعث می‌شود که در سطح کلان نتوانیم با قدرت موضوعات را پیش ببریم.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، حجت‌الاسلام علی تقی زاده ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار قاین با تأکید بر اینکه باید در مورد فعالیت‌های قرآنی در یکی- دو سال اخیر آسیب شناسی دقیقی داشته باشیم، اظهارکرد: فعالیت های قرآنی باید نیازهای واقعی در ابعاد فردی، اجتماعی و سیاسی را در حد انتظار تحت پوشش قرار دهد.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم با تأکید بر اینکه در حد توان آسیب شناسی داشته ایم، بیان کرد: البته در شورای توسعه قرآنی نیز این رویکرد دنبال خواهد شد.

تقی زاده با اشاره به اینکه متناسب با این عرصه مقدس فعالیت های قرآنی و فضای مرتبط با آن امکانات قرار داده نشده است، یادآور شد: در برحه های محدودی که این توجه به فعالیت های قرآنی وجود داشته شاهد رشد و ارتقاء بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه برخلاف انتظار برخی از افراد رغبت عمومی به فضای قرآنی بسیار ویژه بود، یادآور شد: نمونه آن را در استقبال مردم از برنامه های قرآنی در ماه رمضان سال جاری می توان مشاهده کرد که بسیار برجسته بود.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم با تأکید بر اینکه در حوزه قرآنی ۷-۸ مسئله از جمله در حوزه زیر ساختی و وضعیت خانه های قرآنی شهری و روستایی وجود دارد، گفت: بررسی و حل این اتفاقات نیاز به پیگیری مستمر دارد.

تقی زاده با اشاره به اینکه در فضای قرآنی کشور جریان مطالبه گری نداریم، ادامه داد: این موضوع باعث می‌شود که در سطح کلان نتوانیم با قدرت موضوعات را پیش ببریم.

وی یادآور شد: با توجه به رویکرد فعلی جناب آقای حجت الاسلام قمی آینده خوبی را برای مباحث قرآنی کشور پیش بینی می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha