کد خبر 228336
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

بهادری جهرمی: صدای دانشجو در دولت شنیده می‌شود

بهادری جهرمی: صدای دانشجو در دولت شنیده می‌شود

سخنگوی دولت با بیان اینکه صدای دانشجو در صحن دولت شنیده می‌شود، اظهار کرد: دولت مردمی یعنی اینکه صدای مردم بلافاصله در صحن دولت شنیده شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات،  علی بهادری‌جهرمی در مراسمی با عنوان «آقای سخنگو، از دولت چه خبر؟» که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت‌دبیر شهید رجایی که ظهر امروز، چهارشنبه یکم آذر ماه در این مرکز آموزشی برگزار شد، در پاسخ به پرسش نماینده «جامعه اسلامی دانشگاه تربیت‌دبیر شهید رجایی» گفت: یکی از نکاتی که درباره دانشجویان این دانشگاه مطرح می‌شود، موضوع فاصله خوابگاه‌های دانشگاه با پردیس مرکزی است تا اگر امکان جابجایی وجود دارد این موضوع انجام شود.

سخنگوی دولت گفت: صدای دانشجو بلافاصله در صحن دولت شنیده می‌شود. دولت مردمی یعنی اینکه صدای مردم بلافاصله در صحن دولت شنیده شود. ما می‌خواهیم که حرف مردم را از زبان تمام آحاد جامعه بشنویم. به طور مثال، ما باید مشکلات کشاورزی را از زبان کشاورزان اصفهانی و مسائل و دغدغه‌های مربوط به دارو را از مردم حاضر در داروخانه ۱۳ آبان بشنویم.

وی درباره نرخ رشد اقتصادی گفت: رشد اقتصادی در ۶ ماهه اول سال، بیش از  ۷ درصد است ولی در دهه گذشته حدود صفر بود. یکی از دلایل رشد اقتصادی کشور به دلیل فعالیت بخش خصوصی است. 

جهرمی گفت: ما تولید گندم را از ۴.۵ میلیون تن به ۱۰.۵ میلیون تن رسانده‌ایم و رشد اقتصادی حاصل به پای کار آمدن مردم است.

خبر در حال تکمیل...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha