کد خبر 228180
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

امیرعبداللهیان به اسماعیل هنیه تسلیت گفت

امیرعبداللهیان به اسماعیل هنیه تسلیت گفت

وزیر امور خارجه در پیامی ضمن تسلیت به هنیه به مناسبت شهادت رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین گفت که جنایات رژیم صهیونیستی تنها موجبات زوال سریع‌تر آن را فراهم آورده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات، جنبش حماس صبح (شنبه) ۲۷ آبان ماه از شهادت «احمد بحر» نایب رئیس پارلمان غزه خبر داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد که احمر بحر چند روز پیش در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است.

در همین خصوص حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه در پیامی خطاب به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شهادت «احمد بحر» نایب رئیس و رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین را تسلیت گفت.

امیرعبداللهیان در این پیام شهادت این سیاستمدار انقلابی و مبارز نستوه را به اسماعیل هنیه، ملت بزرگ و مقاوم فلسطین و خانواده وی تبریک و تسلیت گفته و افزوده است: بی‌تردید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حق ملت فلسطین تنها موجبات زوال سریع‌تر آن را فراهم آورده و چهره کریه آن را بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

وزیر خارجه در این پیام عنوان کرده است: همچنانکه گذشته اثبات کرده، فقدان اینگونه مردان بزرگ نه تنها هیچ خللی در اراده مردم فلسطین ایجاد نخواهد کرد، بلکه ملت مظلوم و مقاوم را در ادامه مسیر تا آزادی سرزمین خود، به ویژه قدس شریف مصمم‌تر خواهد کرد.

وی در این پیام از خداوند منان رحمت واسعه برای ارواح طیبه شهدا و آزادی فلسطین و بازگشت آن به آغوش امت اسلامی را مسئلت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha