کد خبر 227595
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

در آیین تکریم از خادمان ایثارگر؛ 

 امامزادگان ادامه راه عاشورا هستند 

 امامزادگان ادامه راه عاشورا هستند 

 پاکدل گفت: امامزادگان ادامه راه عاشورا هستند. امروز کسانی که بعنوان خادم در این بقاع مشغول خدمت هستند، از ویژگی های خاصی برخوردارند و خدمت خالصانه به مسلمانها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم از خادمان ایثارگر  آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و حرم حضرت امام خمینی (ره) گفت: درحال حاضر کشور ما و کشورهای محور مقاومت، مدیون رهبری فرزانه و فقید است و امروز نیز در خدمت خادمان حرم آن امام عزیز هستیم. به همه کسانی که برای کشور افتخارآفرینی کردند و همه شهدا و ایثارگران دورود می‌فرستیم. 

وی ادامه داد: امروز این مراسم در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شده است تا از خادمان این دو حرم مقدس یعنی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امام راحل (ره) تقدیر کنیم.خداوند انسان را بعنوان اشرف مخلوقات آفرید و قدرت اختیار به او داد. گروهی راهی را برگزیدند که در راه پیشرفت دین خدمت کردند و گروهی مسیر عکس آن را رفتند.

روهی که مسیر عکس را رفتند ماموریت داشتند که نگذارند جبهه خق کار درست را انجام دهند اما خداوند در قرآن وعده داده است که حق با مومنان است.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدوارم خداوند به مردم مسلمان غزه که این روزها آماج حملات دد منشانه اسراییل هستند، پیروزی عنایت کند. همانگونه که رهبر فرمودند، وعده خدا حق است و مردم غزه چون حق هستند به پیروزی می‌رسند.

پاکدل اظهار کرد: وقایعی در کربلا رقم خورد؛ اما آیا امروزه اسمی از یزیدیان وجود دارد؟ با توجه به اینکه شب میلاد حضرت زینب (س) است، همه می دانیم که با وجود به شهادت رسیدن همه یاران امام حسین (ع)، عقیله بنی هاشم  در مجلس عبیدالله بن زیاد اشاره کردند که ما جز زیبایی ندیدیم و همه تعجب کردند که ایشان با وجود مصیبتها در چه مکتبی بزرگ شده است که اینگونه سخن می گویند. ایشان تلاش کردند این فرهنگ را به ما منتقل کنند. 

وی اظهار کرد: امامزادگان ادامه راه عاشورا هستند. در محضر ائمه اطهار ما درسهای زیادی گرفتیم. امروز کسانی که بعنوان خادم در این بقاع مشغول خدمت هستند، از ویژگی های خاصی برخوردارند و خدمت خالصانه به مسلمانها انجام می دهند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی از ابتدای امسال، در جهت توسعه فعالیت‌های مردمی اقداماتی انجام داده که در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است. در این راستا برنامه دارد از خادمانی که در بقاع متبرکه به خدمت مشغول هستند، تجلیل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha