کد خبر 227288
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

مردم اصفهان ثابت کردند که هرآنچه دارند را برای این نظام تقدیم کرده‌اند

مردم اصفهان ثابت کردند که هرآنچه دارند را برای این نظام تقدیم کرده‌اند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان ثابت کردند که هرآنچه دارند را برای این نظام تقدیم کرده‌اند، گفت: نمونه آن تشییع ۳۷۰ شهید در ۲۵ آبان ‌ماه سال ۱۳۶۱ است که امامین انقلاب صحبت‌های متعددی در این باره داشته‌اند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مسعود احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان امشب در پانزدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان، اظهار کرد: تمامی مردم اصفهان در ادوار گذشته در همه امور انقلاب اسلامی پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز در جهاد خودکفایی و عمل به منویات مقام معظم رهبری با تمام وجود ایستاده و از مکتب انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان ثابت کردند که هرآنچه دارند را برای این نظام تقدیم کرده‌اند، افزود: نمونه آن تشییع ۳۷۰ شهید در ۲۵ آبان ‌ماه سال ۱۳۶۱ است که امامین انقلاب صحبت‌های متعددی در این باره داشته‌اند.

احمدی‌نیا تصریح کرد: ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان اصفهان هستند که جمعیت چند استان کشور هم به این میزان نمی‌رسد؛ برخی از شهرستان‌های ما حتی بیشتر از یک استان جامعه ایثارگری را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ما به عنوان جامعه ایثارگری استان چند مطالبه از دولت داریم و این مطالبات چیزی جز صیانت از دستاوردهای انقلاب و سیاست‌های کلی نظام نیست.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان اصفهان بعضی از دفاتر بنیاد شهید را بلد نیستند؛ این یعنی مطالبه‌ای نداشته‌اند و فقط خواستار عدالت بوده‌اند و این عدالت در کل کشور باید وجود داشته باشد.

احمدی‌نیا با تاکید بر تکریم جامعه ایثارگران استان توسط همه دستگاه‌ها و نهادها، عنوان کرد: دستگاه‌هایی که متولی هستند باید بهترین دستاوردهای انقلاب که امروز نزد ما امانت است را تکریم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha