کد خبر 227169
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

سردار سلیمانی: توان بسیج به مرحله بازدارندگی رسیده است

سردار سلیمانی: توان بسیج به مرحله بازدارندگی رسیده است

فرمانده بسیج مستضعفین با اعلام اینکه توان بسیج به مرحله بازدارندگی رسیده است ، گفت: ایران امن‌ترین کشور در بین کشورهای دنیا شناخته می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال مصادف شد با احقاق حق مردم غزه که در حال آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در کنار رژیم اشغالگر صهیونیستی با امکانات فراوانی که دارند آتش‌های گسترده‌ای را بر روی کودکان معصوم و زنان و مردانی که هیچ دفاعی ندارند، گشودند این آتش‌ها موجب شهادت هزاران نفر زن و کودک شد.
سلیمانی تصریح کرد: حمایت جهانی از مظلومان فلسطینی در سراسر کشور در تجمعات اعلام شده خواهند کرد.

وی تجمع ۲۰۰ هزار نفری در نزدیکی کاخ سفید را نشانه روشنگری مردم دنیا نسبت به مقاومت مردم فلسطین دانست و افزود: هیچ نشانه‌ای دال بر اینکه ملت ایران حمایتش را از مردم فلسطین تغییر داده مشاهده نمی‌شود. همه دنیا ملت بزرگ ایران را نگین انگشتری مقاومت می‌شناسند.

رئیس بسیج مستضعفان گفت: توان بسیج به مرحله بازدارندگی رسیده و بحمدالله ایران با ثبات‌ترین و امن‌ترین کشور در بین کشورهای دنیا شناخته می‌شود و مولفه امنیت پایدار توسط ملت ایران و امنیت مردم پایه محقق شده است. گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک چشم انداز راهبردی برای ملت ایران تهیه شد که در تحقق دولت اسلامی و در تحقق جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی هم ان شاءالله با تکیه بر همین تجربه به پیش خواهد رفت.

سلیمانی افزود: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی دنیا به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی رسالت بسیار سنگینی دارد.

وی از رویکردهای سه گانه بسیج سخن گفت و افزود: رویکردهای جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهادِ خدمت با کلید واژه بسیج امیدآفرین از ۲۸ آبان به مدت یک هفته در مرقد امام خمینی برگزار می شود.

سلیمانی مسابقات استانی قرآنی در اردبیل، افتتاح ۱۳۰ مرکز مشاوره خانواده، رزمایش ۱۰۰ هزار خدمت اصناف در هزار نقطه در تهران، اعزام تیم‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم به نیابت از شهدای سلامت، طرح رضوان برای رفع مشکلات روستاها در ۲۷۰ روستا، ۵۴۰ میز خدمت در ۵۴۰ شهرستان، رفع موانع از صنایع کوچک و متوسط توسط بسیج صنعت و معدن، توزیع ۱۰۰۰ کالای اساسی مستضعفان و رونمایی از تولیدات فرهنگی بسیج بخشی را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

وی ادامه داد: میز خدمت بسیج کارمندان در دستگاه‌های دولتی و اجتماع بزرگ بسیجیان دانشجو و طلبه در جوار حرم مرقد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود همچنین توان رزمی بسیج در قالب گردان‌های بسیج در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: همکاری بسیج با بخش سلامت کشور دیرینه و گسترده است. واکسیناسیون کودکان در دهه ۸۰، طرح غربالگری در سال‌های قبل از کرونا و توسعه همکاری‌ها در دوران کرونا انجام گرفته است. در برنامه داریم تا در ۵۰۰ شهر ۵۰۰ درمانگاه تشکیل دهیم که تا این لحظه ۱۵۰ درمانگاه ساخته شده که در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش از وجود بیش از ۳۰۰۰ مهد کودک قرآنی سخن گفت و افزود: نمی‌توان بسیج را از مردم جدا دانست؛ چرا که ملت ایران در جهت اعتلای کشور انجام وظیفه می‌کنند تا توسعه و عدالت در کشور رقم بخورد.

فرمانده بسیج درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره بسیج لندن گفت: در تفکر بسیجی باید توجه داشت. بسیج یک سازمان نیست، بلکه یک تفکر است. سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج لندن به معنای رهایی مردم غرب از اسارت است. امروز بشریت در غرب بیدار شده است که این امر مسئله با اهمیتی است که مقام معظم رهبری به خوبی به آن اشاره کردند.

سلیمانی در واکنش به تهدیدات گاه و بی گاه ایران توسط مقام های آمریکایی، گفت: تمدن ملت ایران ۷۰۰۰ ساله است و هرگز دنبال آن نبوده است که تمدنی را برای خود جعل کند. قدرت غرب در برابر ملت ایران بی اثر است. آمریکایی‌ها در سرازیری افول قدرت قرار دارند. همین قدر که تمام قدرتش را در برابر مردمی به کار گرفته است که هیچ سلاحی ندارند گواه این مطلب است. جنگنده‌های آمریکایی و خلبانان اسرائیلی نمی‌توانند به خاطر بمباران مردم بی دفاع در بیمارستان‌های غزه به خود ببالند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha