کد خبر 226990
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین؛

سردار نقدی: جنایات صهیونیست‌ها در غزه، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب است

سردار نقدی: جنایات صهیونیست‌ها در غزه، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنایات رژیم اسرائیل در غزه در طول تاریخ بی‌سابقه و بی‌نظیر است؛ این جنایات، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب و مدعیان آزادی غربی است. 

به گزارش گروه سیاسی حیات، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» امروز در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین اظهار کرد: بشریت برای خلاصی از طاغوت‌ها، آماده‌تر از هر زمان دیگری است و مردم فلسطین با اهدای خون خود، مسیر تاریخ برای آزادی را هموار کردند. وی افزود: جنایات رژیم اسرائیل در غزه در طول تاریخ بی‌سابقه و بی‌نظیر است؛ این جنایات، نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب و مدعیان آزادی غربی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ایفای نقش مسلمانان در مساله فلسطین را خواستار شد و افزود: فلسطینی‌ها، خودشان صهیونیست‌ها سر جایشان می‌نشانند و پیروزمندانه از جنگ غزه خارج می‌شوند اما ما هم باید به وظایفمان عمل کنیم و زینب وار، پیام خون‌های فلسطینیان مظلوم را به جهان برسانیم.

سردار نقدی تصریح کرد: غزه، امروز مصداق پیروزی خون بر شمشیر است و جامعه بشری، بیداری بی‌نظیری را شاهد است؛ حماسه غزه و پیروزی بی‌نظیر آن در کنار زدن آمریکا و سایر کشورهای استعمارگر، درس بزرگی برای دنیا داشت.

وی گفت: اگر نیروهای کرانه باختری یا مجاهدان لبنانی می‌خواهند عملیات مکملی انجام دهند، باید توجه داشته باشند که عملیات خود را به طور کامل به سرانجام برسانند چراکه صهیونیست‌ها و غربی‌ها نشان دادند که به هیچ حد و مرزی قائل نیستند.

سردار نقدی خطاب به مجاهدان فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی هر جا در سرزمین‌های کرانه باختری پایگاهی داشته باشد، وحشیانه لطمات و تلفات بالایی خواهد داشت، پس باید مانع از باقی‌ماندن هر جنبنده‌ای در پایگاه‌های اسرائیلی شوید تا نتوانند از شما تلفات انسانی بالا بگیرند.

وی ادامه داد: درست است که نیرویی به فلسطین اعزام نمی‌شود، اما این به معنای نشستن در خانه و گذاشتن دست روی دست نیست. در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم اما تا آن زمان باید از طرق دیگر به مجاهدان فلسطینی کمک کنیم و ابراز تنفر خود را توسط کادر درمانی، پزشکان و پرستاران‌مان و از طریق هلال احمر بین الملل اعلام کنیم.

سردار نقدی گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان در این دوره، ما را رو سفید کرد که صمیمانه از آنان تشکر می‌کنیم. اقدامات دستگاه دیپلماسی‌مان باید تا اخراج رژیم صهیونیستی از شورای امنیت ادامه یابد. وی همچنین تشدید مجازات جاسوسان اسرائیلی و آمریکایی در دستگاه قضایی کشورمان را خواستار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پیشنهادی از ترکیه و سایر کشورهای منطقه خواست پایگاه‌های نظامی و جاسوسی اسرائیل و آمریکا در منطقه را با شجاعت تعطیل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha