کد خبر 226815
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

«حیات» گزارش می دهد؛

برندگان مزایده ایران خودرو اعلام شدند

برندگان مزایده ایران خودرو اعلام شدند

برندگان مزایده محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه در سایت مزایده محصولات این گروه خودروسازی اعلام شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ مزایده محصولات ایران خودرو در حالی از روز هفدهم آبان ماه آغاز شد که محصولات صفر و کارکرده آسیب دیده این گروه خودروسازی از طریق مزایده اینترنتی به فروش رسید.

جزئیات مزایده خودروهای ایران خودرو

تاریخ اعلام برنده مزایده: ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

 آخرین مهلت واریز وجه برنده: ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

 زمان استرداد وجه بازندگان: از ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

کدام خودروها به مزایده گذاشته شدند؟

خودروهای مزایده ای در خطوط تولید آسیب دیدند یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده شدند. برای ثبت نام مزایده ایران خودرو به‌ازای هر محصول درخواستی باید مبلغ ۱۰ میلیون تومان به شماره حساب اعلامی از سوی ایران خودرو واریز می شد. در این مزایده، فردی که بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه کرده بود، برنده مزایده اعلام شد. در صورتی که چندین نفر بالاترین مبلغ پیشنهادی را ارائه کرده بودند، برنده مزایده فردی است که زودتر وجه نهایی را پرداخت کرده است.

برندگان این مرحله چگونه اعلام شدند؟

طبق بررسی های «حیات» کسانی که در این مزایده شرکت کرده اند و برنده شده اند پیامکی مبنی بر برنده شدن دریافت خواهند کرد. همچنین افراد با مراجعه به سایت https://auction.ikco.ir که پیش از این در آن برای شرکت در مزایده ثبت نام کرده بودند و ورود به پروفایل شخصی می توانند از وضعیت خود مطلع شوند.

برندگان مزایده خودرو چه کنند؟

برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین شده اقدام کند. در غیراین صورت طبق شرایط مزایده سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

امکان انصراف نیز پس از واریز وجه مابه التفاوت وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha