کد خبر 226662
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

در گفت‌وگو با «حیات» مطرح شد؛

ادغام و تجمیع دانشگاه پیام نور مورد موافقت نیست

ادغام و تجمیع دانشگاه پیام نور مورد موافقت نیست

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به شرایط فعلی دانشگاه پیام نور، هرم هیئت علمی و دانشجویی در راستای چابک سازی لازم بهتر از گذشته انجام می شود.

ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات،  گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس تکالیف تعیین شده به فعالیتش ادامه خواهد داد و در رشته های کاربردی به تربیت دانشجویان می پردازد.

به گفته وی طرح ادغام و تجمیع دانشگاه پیام نور قطعا مورد موافقت دانشگاه نخواهد بود و نمایندگان مجلس بر نقش دانشگاه پیام نور در بهبود عدالت آموزشی تاکید جدی دارند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی دانشگاه پیام نور، هرم هیئت علمی و دانشجویی در راستای چابک سازی لازم بهتر از گذشته انجام می شود. دانشگاه پیام نور به عنوان یک مرکز آموزشی غیر حضوری و برگزار کننده دوره‌های مجازی و ترکیبی است و این دانشگاه با ادغام و تجمیع دانشگاه پیام نور، مخالفت است. بررسی ها نشان می دهد که هرسال بر  تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور اضافه شده و معتقدم که در خصوص طرح های مختلف باید تامل بیشتری انجام شود.

او گفت: در زمینه ساماندهی دانشگاه، این مورد با موافقت پیام نور همراه بوده و در خصوص ادامه برگزاری دوره های فراگیر منتظر تصویب مجلس خواهیم بود.

او بیان کرد: دوره های فراگیر منوط به تصویب قانون است و در مجلس طرح خواهد شد. این شیوه بیشتر برای افرادی با شرایط شغلی است و امیدواریم این طرح در مجلس به تصویب برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha