کد خبر 226530
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

تعداد شهدای غزه از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفت

تعداد شهدای غزه از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفت

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که تعداد فلسطینیانی که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند به بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه از افزایش تعداد شهدای فلسطینی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

این دفتر اعلام کرد که تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون از مرز ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفته و بیش از ۸ هزار تن از این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند؛ البته این نهاد تاکید کرد که به دلیل بمباران شدید و پیاپی نوار غزه وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز نتوانسته آمار دقیقی از تعداد شهدا و زخمی‌ها را به دست بیاورد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه بیان کرد که ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی ۴۱ هزار واحد مسکونی غزه را به طور کامل و ۲۲۲ هزار واحد مسکونی دیگر را به طور جزیی ویران کرده است.

همچنین این نهاد دولتی اعلام کرد که نظامیان اشغالگر همچنان بیمارستان‌های الشفا، الرنتیسی و العیون غزه را محاصره کرده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه امروز را روز جنگ علیه بیمارستان شفا دانست و تاکید کرد که این بیمارستان به شدت مورد هجوم قرار گرفته است.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که تانک‌ها و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان قدس نوار غزه را از تمامی جهت‌ها محاصره کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha