کد خبر 224740
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب:

جمهوری اسلامی روح مقاومت را در منطقه نهادینه کرده است

جمهوری اسلامی روح مقاومت را در منطقه نهادینه کرده است

جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: جمهوری اسلامی با بهره گیری از مکتب عاشورا، روح مقاومت را در منطقه نهادینه کرده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ امیر سرتیپ دوم جعفر صالح در جمع کارکنان یگان پدافند هوایی شمالغرب، با بیان این‌که فناوری‌های دفاعی ما متناسب با تهدیدات روز تغییر می‌کند، اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی یک نیروی با اقتدار و عزتمند در سطح منطقه است که با تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها به فناوری‌های نوین دفاع هوایی دست پیدا کرده است.   

وی افزود: قابلیت‌های دفاعی نیروی پدافند هوایی ارتش با تقویت باور و اعتماد به توان و دانش داخلی و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده است که امروز مایه خرسندی و احساس عزت مردم است. 

وی با اشاره به این‌که با بهره گیری از انواع موشک‌ها و سامانه‌های پدافندی ساخت داخل استیلای هوایی را در سطح منطقه به دست آوردیم، گفت: در کنار کارکنان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شجاعت و شهامت تمام از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرده و آماده مقابله با هرگونه تهدید هوایی هستیم. 

صالح خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود همواره مدافع مظلوم و ستمدیده بوده و با بهره گیری از مکتب سرخ عاشورا و شهدا روح مقاومت را در سطح منطقه نهادینه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha