کد خبر 224655
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

داوران را برای سوت زدن علیه پرسپولیس تحت فشار گذاشتند

داوران را برای سوت زدن علیه پرسپولیس تحت فشار گذاشتند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و نتیجه بازی با ملوان صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته هشتم و فرصت سوزی مقابل ملوان اظهار داشت: بازی از لحاظ سطح کیفی رضایت بخش نبود و بازی خوبی را شاهد نبودیم. پرسپولیس به دلیل خستگی بازیکنانش و مصدومیت چند مهره کلیدی خود و اینکه تعدادی از بازیکنانش در خطر مصدومیت بودند خیلی خودش را در این بازی به آب و آتش نزد و با علم به اینکه می‌دانست ملوان تیم فیزیکی و بسته‌ای است به نظرم به تساوی در این بازی رضایت داشت. در کل دو تیم آمده بودند که در این دیدار هرکدام یک امتیاز بگیرند و نتیجه بازی هم از لحاظ فنی نظر من عادلانه بود.

وی در مورد اعتراض پرسپولیس به داوری هم گفت: من صحنه‌های مشکوک را بازبینی نکردم ولی طبق آنچه در جریان بازی دیدم فکر می‌کنم حداقل یک پنالتی به سود پرسپولیس باید در این بازی اعلام می‌شد. به هر حال تا زمانی که تکنولوژی‌های روز که در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد اینجا به کار گرفته نشود وضعیت همین است. الان هم همه هجمه‌ها روی پرسپولیس است و داوران را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در جدول توضیح داد: با این دو امتیاز صدر جدول از دست رفت ولی فعلا زود است بخواهیم در مورد جدول و جایگاه تیم‌ها صحبت کنیم. هنوز بازی‌های زیادی مانده است ولی کلید قهرمانی نیم فصل اول به نظرم دربی است و نتیجه دربی خیلی تاثیرگذار است. استقلال تیمی است که خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد و این فاصله سخت جبران خواهد شد ولی واقعاً حداقل تا نیم فصل نمی‌شود در مورد جایگاه تیم‌ها در جدول صحبت کرد.

درخشان در مورد کیفیت بازی نبیل باهویی هم خاطرنشان کرد: من در این دو بازی چیز خاصی از او ندیدم و نمی‌دانم چرا او را جذب کردند. پرسپولیس در این سال‌ها اگر دقت کنید هرگاه رفته سراغ بازیکنان جوان و مستعد نتیجه اش را دیده و امثال عبدی و عمری از آن بیرون آمدند ولی هربار سراغ بازیکن خارجی رفته معمولاً نتیجه‌اش شکست بوده و یک پرونده بدهی سنگین برای آینده باشگاه به جا گذاشته است. من دلیل اصرار بر جذب باهویی را نمی‌دانم و چیز خاصی که نشان دهد بازیکن قابلی باشد از او دیده نشده است.

درخشان در رابطه با تقابل هفته آینده با نفت آبادان هم توضیح داد: این بازی هم سخت است و وضعیت چمن ورزشگاه آزادی هم طوری است که مانع شیوه بازی پرسپولیس می‌شود ولی امتیازات بازی خانگی را نباید از دست بدهیم و پرسپولیس باید یک برد خوب در این بازی کسب کند. تیم عبدالله ویسی تیم خوبی است و چند بازی آنها را دیده ام و نباید دست کم گرفته شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha