کد خبر 224376
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

نجف‌پور کردی مطرح کرد؛

سود ۲۲۰ درصدی صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به سال گذشته

سود ۲۲۰ درصدی صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به سال گذشته

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از سود ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ظهر امروز ۷ آبان ماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال مالی صندوق هر سال از اول مهر تا ۳۱ شهریور ماه است و در سال مالی گذشته صندوق ذخیره فرهنگیان در سطح کلان با تمام شرکت‌ها بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرده که برای اولین بار به این عدد رسیده است.

نجف پور کردی با بیان اینکه صندوق نسبت به سال گذشته ۲۲۰ درصد سود داشته گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مخاطبان صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که اولین مطالبه آنها ارزش مالکانه و شفافیت است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه در یک بنگاه مالی انتظار می‌رود سود حداکثری وجود داشته باشد که این هم مطالبه فرهنگیان بوده افزود: مباحث مربوط به اساسنامه و انتصابات مورد توجه است.

وی ادامه داد: از نظر ارزش مالکانه آنچه وعده داده بودیم عملی شد و به اجرا بردیم که تست آزمایشی آن نیز انجام شد.

نجف پور کردی بیان کرد: به صورت ماهانه حداقل ۵ میلیون تومان خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت و معلمان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه معین می‌توانند کالاهای مصرفی، غیر مصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند و رقم این اعتبار در گام اول حداقل ۵ میلیون تومان است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه رقم این اعتبار را نزدیک به ۴۰ درصد از حقوق تعیین کردیم گفت: طبق توافقات صورت گرفته، اعتبار قرض‌الحسنه صفر درصد دو ماهه در اختیار معلمان می‌گذاریم تا بتوانند از فروشگاه‌های کثیری خرید کنند.

وی بیان کرد: با این اقدام اگر یک فرد فرهنگی ۱۰ میلیون تومان حقوق دارد، با این ۵ میلیون تومان قدرت خرید ۱۵ میلیون تومانی در اخیتار دارد و کار این امر را به مرحله نهایی رسانده‌ایم که رقم آن حداقل ۵ میلیون تومان است و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha