کد خبر 224265
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

نماینده مجلس:

حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشانه احساس خطر است

حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشانه احساس خطر است

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت نظامی و تجهیزاتی آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشان از احساس خطر برای این رژیم و موفقیت رزمندگان فلسطینی است.

به گزارش گروه استانی حیات، «والی‌اله بیاتی» افزود: حضور برخی کشورها و حمایت از فجایع این رژیم کودک‌کش، نشان از ضعف و سردرگمی نظامی است که نتوانسته در جنگ رو در رو، موفقیت کسب کند.

وی بیان کرد: آنچه در اخبار منتشر می‌شود حاکی از این است که عملیات زمینی رژیم صهیونیستی موفقیت‌آمیز نبوده و رزمندگان حماس جلوی پیشرفت آنان را گرفته‌اند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مسلمان دنیا، یک صدا نسل‌کشی مردم فلسطین را محکوم کردند و حتی در کشورهای غیرمسلمان علیه رژیم اسراییل، راهپیمایی برپا شده است.

بیاتی، درباره اقدام کشورهای اسلامی گفت: دولت‌های اسلامی باید به داد مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین برسند و سران کشورهای اسلامی در مقابله با رژیم کودک‌کش اسراییل، حداقل آن را تحریم کنند.

وی بیان کرد: رژیم اسراییل در میدان مبارزه با رزمندگان حماس،شکست خورده و دست به کشتار جمعی و نسل‌کشی مردم فلسطین زده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوش‌بین هستیم که در میدان نبرد موفقیت و پیروزی برای ملت رنج کشیده و مظلوم فلسطین رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha