کد خبر 224135
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

نصیری در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

ارجاع 580 پروژه بزرگ شهری به کمیته پدافند غیرعامل +فیلم

ارجاع 580 پروژه بزرگ شهری به کمیته پدافند غیرعامل +فیلم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارجاع 580 پروژه بزرگ شهری به کمیته پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حاشیه همایش پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران گفت: ما باید بدانیم علاوه بر وقوع حوادث و رخدادهای طبیعی مانند سیل، طوفان و زلزله، حوادثی با هدف سلب آرامش مردم از سوی دشمنان برای ما طراحی می شود. کما اینکه سال گذشته نیز شاهد یک حمله سایبری به زیرساخت های شهری تهران و خدمات رسانی به شهروندان عادی پایتخت بودیم.

وی افزود: طبعا ما به عنوان خادمان مردم در شهرداری تهران وظیفه داریم از همه اطلاعات و زیرساخت های فیزیکی محافظت نماییم. لذا در همایش امروز مقوله آگاه سازی، همفکری و اطلاع رسانی از جدیدترین عملکردها را در دستور کار قرار دادیم.

 رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: اکنون 580 پروژه بزرگ شهری به کمیته پدافند غیرعامل ارجاع شد تا نیازسنجی شود و پروژه های مورد نیازمند پیوست پدافند مورد ارزیابی ویژه قرار بگیرد. در واقع از این پس باید نسبت تمام پروژه های جدید شهری با پدافند غیرعامل، ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث مشخص شود.

با کمک دادستان تهران و راه آهن جمهوری اسلامی تهران وضعیت ایمنی تونل نیک پسندی که مربوطه به خط راه آهن تهران_تبریز بوده و به صورت زیرزمینی می باشد به پایداری رسید.

در بحث پدافند غیرعامل اقدامات متعددی در حوزه مبارزه با تهدیدات نامتعارف مانند حوادث شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی صورت پذیرفت تا تبعات منفی چنین حوادثی به صفر برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha