کد خبر 223957
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

سردار حسن‌زاده در مراسم اولین سالگرد شهید آرمان علی وردی:

پای آرمان‌های آرمان عزیزمان می‌مانیم

پای آرمان‌های آرمان عزیزمان می‌مانیم

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه ما اینجا جمع شدیم که بگوییم ما هم پای آرمان های آرمان میمانیم گفت: شهید آرمان علی وردی، شهید مدافع حرم است که برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی مظلومانه به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت شهید آرمان علی‌وردی که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد با بیان اینکه در سال گذشته شاهد بزرگترین فتنه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم افزود: فتنه ای که  استکبار جهانی در قالب جنگ ترکیبی از تمام ظرفیت ها استفاده کرده بود با این تصور که  انقلاب اسلامی و ملت ایران را به زانو در بیاورد با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تاکید کرد:  عنایت و نصرت الهی، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت عزیز ایران فتنه دشمنان را سرکوب کرد و ملت ایران در جهاد کبیر در برابر فتنه دشمنان سربلند آمدند.

وی بیان کرد: حضور نیروهای انتظامی و امنیتی و شهیدان همچون کمندی، امیر احمدی، مختارزاده و علی وردی موجب شد دشمن به اهداف خود نرسد و در مقابل چشم جهانیان رسوا شود و انقلاب اسلامی طعم شیرین پیروزی را تجربه کند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم هستند افزود: شهید آرمان علی وردی، شهید مدافع حرم است که برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی و قرارگاه سیدالشهدا(ع) ایستاد و  در نهایت شجاعت، و غیرت مظلومانه به شهادت رسید.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با تاکید بر اینکه آرمان شهید علی وردی چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی بود، گفت: امروز همه ما جمع شدیم تا بگوییم ما هم پای آرمان های آرمان عزیزمان می مانیم، افتخار میکنیم که سال گذشته ملت با بصیرت عمل کردند و دشمن را ناامید کردند. ملت با بصیر ایران در یادواره شهدا با عشق حضور پیدا می کنند و قدردان مجاهدت ها و ایثارگری های  شهدای انقلاب اسلامی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha