کد خبر 223539
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

بزرگی به «حیات» خبر داد؛

شکایت از بلاگر هتاک به فرهنگ ایثار و شهادت به نمایندگی از خانواده شهدا

شکایت از بلاگر هتاک به فرهنگ ایثار و شهادت به نمایندگی از خانواده شهدا

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید ضمن محکوم کردن این اقدام و به علت درخواست های مکرر خانواده معزز شهدا به نمایندگی از ایشان طرح شکایت از این فرد هتاک را به دستگاه قضا ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، روز شنبه ۲۹ مهرماه بود که یک خانم فعال در فضای مجازی با انتشار ویدئویی موهن در اینستاگرام به ساحت مقدس شهدا، خانواده های ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت اهانت و بی حرمتی کرد.

در پی انتشار این ویدیو جمعی از خانواده شهدا ضمن محکوم کردن هتاکی به فرهنگ ایثار و شهادت خواستار پیگیری قضایی این بلاگر هتاک شدند.

محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: مفهوم شهادت مقدس است و هرکس که بخواد به ارزش های انقلابی اهانت کند باید منتظر برخورد قاطع باشد.

وی با اشاره به درخواست های مکرر خانواده ایثارگران نسبت به برخورد با این فرد هتاک ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و به نمایندگی از خانواده های شهدا و ایثارگر طرح شکایت از این فرد هتاک را به دستگاه قضا ارائه می دهد.

گفتنی است، دادسرای تهران روز شنبه ۲۹ مهرماه این فرد را احضار و علیه وی اعلام جرم نمود و نهایتا «ز.م» روز گذشته یکم آبان بازداشت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha